2017. július 20., csütörtök

Koniec v osemfinále. Šafářová neodolala paľbe Američanky Vandewegheové

bet 365 Kurt číslo 3 sa takmer celý zaplnil. Fúkal mierny vánok. Teploty oproti posledným horúcim dňom v Londýne ľahko poklesli, stále ale zostávali v blízkosti 20 stupňov.

bet365 bonus

Veľmi slušné podmienky pre "Manic Monday", nabitý wimbledonský deň, v rámci ktorého sa hrajú všetky osemfinále.

Pred zrakmi Jana Kodeša či Cyrila Suka rozohrala Šafářová vyrovnanú bitku proti americkej blondínke s tvrdým servisom a nekompromisnými údery od základnej čiary.

a zo začiatku mala navrch. K prvým dvom brejkbolům sa dostala už za stavu 3: 3, prvý z nich využila ale až o dva gemy neskôr. Pri skóre 4: 4 a bet365 30-40 poslala Vandewegheová bekhend do autu, od zlosti rozbila raketu a dostala napomenutie od umpirového arbiter.

Ale akoby ju ten moment nabudil. Hneď si vzala servis späť.Zápas dospel do tajbrejku, v ktorom Američanka od začiatku dominovala. Utiekla do vedenia 4: 0, nakoniec ho vyhrala 7: 1.

"To bolo kľúčové. Urobila som dve nevynútené chyby, dala jedného debli. Až moc som chcela hneď vyhrať body a urobila som blbé chyby. Ona potom obaja tajbrejku zahrala strašne dobre. Výborne servíruje, to ma dostáva pri mojom podaní pod hrozný tlak. Proste na tom bola dnes o chlp lepšie. "Vedela Lucka Šafářová, že sa zápas zrejme najviac lámal v koncovke prvého setu.

Napínavá bitka pokračovala.


V druhom bet365 mobil sete za stavu 3: 4 po dlhom geme stratila Šafářová servis. Vzápätí si ho vzala späť.Zase sa mierilo do tajbrejku.

Ten druhý priniesol väčšiu drámu. Šafářová bojovala o loptičky na svojom servise, Vandewegheovou ďalej ťahal jej účinný servis. Američanka sa dostala do vedenia 5: 4 - a potom zasadila rozhodujúci úder.

Najprv eso, potom priamy bod z podania. A púť minuloročnej semifinalistky skončila.

"Chcela by som ísť ďalej, som trochu sklamaná. Na druhú stranu dostať sa do druhého týždňa Wimbledonu je dobrý úspech a ja som rada, že som sa aj po Paríži dokázala skoncentrovať na zápasy. Dnes to bolo o pár loptách, nemôžem povedať, že by som hrala úplne zle.Bohužiaľ sa to zišlo, ako nemalo, "ľutovala dnešnej prehry Šafářová.

Celkovo ale posledný mesiac musí hodnotiť pozitívne.

"Som rada, že si držím výkonnosť s tými naj lepšími, som schopná zápasy vybojovať aj zápasy, v ktorých sa necítim úplne dobre. Dnešok ma mrzí, ale sezóna sa vyvíja skvele. Treba si teraz oddýchnuť, nabrať sily a urobiť prípravu do ďalšej časti sezóny, aby aj tá dopadla dobre. "

bet365 stavky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése