2017. július 20., csütörtök

Hádzanárska Barcelona láka ich: zvažujte to, ale nič som nepodpísal

Toto spojenie sa v najvyšších hádzanárskych poschodiach rokovalo o tom už mnohokrát.


Filip Jícha, český univerzál a najlepší hráč sveta za rok 2010 - osobnosť, akých je v jeho športu len pár. A na druhej strane Barcelona, ​​jasne najlepší tím Španielska - a teraz i Európy, veď je čerstvým šampiónom v Lige majstrov.

Španieli už skôr sondovali, či by český reprezentačný kapitán prípadne nemal záujem meniť dres. Vždy však išlo skôr o "oťukávanie", o ktorom hviezda nemeckého Kielu pravidelne hovorila: "Som za ponuky rád, ale s vďaka ich odmietam."

Avšak teraz je možnosť, že by Jícha mohol prestúpiť, zrejme n ajhorúcejšie bet365 .Môže za to iný velepřestup házenkářského leta: Nikola Karabatic, momentálnej jednotka na poste pravorukých spojok, odišiel z Barcelony späť do vlasti, bude hrať za parížskej PSG. Kataláncom zrazu chýba osobnosť jeho bet365 bonus formátu.

A preto oslovili ich. S lákavou možnosťou štvorročného kontraktu.

"Mám zaujímavú ponuku hrať do roku 2019 za FC Barcelona," uviedol Jícha vo vyhlásení pre novinárov. "Mojím cieľom zostáva hrať do roku bet 365 2019 na vrcholovej úrovni, a preto s mojím agentom zvažujeme aj túto voľbu."

Pre Kiel by to tesne pred štartom novej sezóny bola obrovská rana, stratu kapitána a rešpektovaného ťahúňa by ťažko kompenzoval.Jícha je v nemeckom klube, s bet365 stavky ktorým získal sedem bundesligových titulov a dvakrát slávil triumf v Lige majstrov, zmluvne viazaný do leta 2016, kontrakt má tiež ročnú opciu. Odstupné by ale nemuselo byť neriešiteľným problémom. Barcelona podľa špekulácií mala za odchod Karabatic do PSG dostať až dva milióny eur…

"Zástupcovia katalánskeho klubu sa pokúšali dostať vyjadrenie od THW Kiel, či a za akých podmienok by ma mohli získať. Ale aby som vymazal všetky špekulácie, žiadnu zmluvu s Barcelonou som nepodpísal, "doplnil Jícha.

Toho navyše stále trápia následky bolestivého zápalu lonovej kosti, kvôli ktorému sa trápil v závere poslednej sezóny a vynechával rad duelov: "Momentálne sa snažím predovšetkým pracovať na tom, aby som to dostal pod kontrolu.Bohužiaľ to ale vyzerá tak, že si budem musieť od házenkářského tréningu ešte dať dvojmesačnú pauzu. "

Až nasledujúce dni a týždne ukážu, nakoľko je senzačný hádzanársky trejd reálny.

bet365 mobil

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése